środa, 5 listopada 2014

Donice :)


4 komentarze:

Dom kartek pisze...

Super! ale to nie kamyczki...:) Czyżby jakaś odmiana?:)

Anonimowy pisze...

Doniczki zawsze robiłam i pewnie od czasu do czasu będę do nich wracać, a te były na zamówienie :)
Unicatella

mamacynamonka pisze...

Piękne, mam jakiś straszny sentyment do motywu kamienic:)Ale kamienie, to kamienie:)

AnitaM pisze...

Przeogromnie się cieszę, że trafiłam w to miejsce. Tego rodzaju prace to dla mnie nowość, choć już gdzieś wpadło mi w oko tego rodzaju rękodzieło. Niemniej jednak dopiero teraz naprawdę się zachwyciłam. Masz niesamowity talent, prace są przepiękne, staranne i pomysłowe. Troszkę już pooglądałam ale nie mam jeszcze dosyć i muszę więcej i więcej...:) a powiem szczerze, że to prawdziwa uczta dla moich oczu:):) Także będę się cofała wstecz i zaglądała do poprzednich postów:) pozdrawiam.